Учням 7 класу. Українська література
Дякую всім учням, хто надсилає роботи і дякую батькам за співпрацю! Надалі я намагатимусь не відходити від розкладу. Тому прошу  отримані завдання виконувати до понеділка.
 #  Усі, хто не розповів мені напам'ять вірш Л. Костенко "Крила", прошу записати коротке відео, де було б видно, що ви розповідає напам'ять, а не читаєте)))
#Наша нова тема - творчість Василя Симоненка. Спочатку перегляньте відеоматеріали.щ



 #У підручнику опрацюйте ст. 179-185. Читаючи біографію, паралельно робіть в зошит нотатки або план (я маю з ваших записів зрозуміти , що ви засвоїли найважливіше про В. Симоненка).
#Намагайтеся вірші "Лебеді материнства", "Ти знаєш, що ти людина", "Гей, нові Колумби й Магеллани" читати виразно.
 #Після віршів є питання, опрацьовуйте їх усно.
 # Словникова робота. Рубрика в підручнику "Будь уважний до слова". Випишіть у зошит тлумачення слів (після кожного вірша).
# опрацюйте посилання на аналіз віршів. Випишіть, що я прошу до кожного посилання. Заголовки виділяйте кольором.
1) Аналіз вірша "Лебеді материнства": виписати тему, ідею, образи-символи. 
https://m.ukrclassic.com.ua/katalog/s/simonenko-vasil/3564-analiz-lebedi-materinstva-simonenko
2) Аналіз вірша "Ти знаєш, що ти людина": виписати тему, ідею
https://m.ukrclassic.com.ua/katalog/s/simonenko-vasil/3293-detalnij-analiz-ti-znaesh-shcho-ti-lyudina-simonenko
3) Аналіз вірша "Гей, нові Колумби й Магеллани": виписати тему, ідею, риторичні оклики
https://dovidka.biz.ua/v-simonenko-gey-novi-kolumbi-y-magellani-analiz/
# Вивчити напам'ять 1 вірш з трьох запропонованих , який вам сподобався найбільше. Зробіть відеозапис і надішліть мені.
    Ви маєте отримати три оцінки:
1) за біографію.
2) за ведення зошита - наявність і якість конспекту "Аналіз віршів В. Симоненка". 3) за вірш напам'ять.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу